3.03.2012

[*]

No i potwierdzily sie wszystkie obawy .. Moja Lady odeszła dni 02.03.2012 r . przerzyła ze mną 10 wspaniałych miesięcy , za które jej bardzo dziękuje :*
Pewnie sobie teraz lata zdrowa jak rydz po zielonych łąkach na tenczowym moście wraz z swą poprzedniczką Luną [*] .
Będzie mi brakowało wszystkich wspaniałych chwil i tych najgorszych bo szczerze mówiąc kto teraz przy przywitaniu będzie na mnie skakał i brudził ? A do tego jeszcze gryzł ? Po kim będe musiała sprzątać codziennie postrzępione śmieci i worki ? Kto będzie mi przegryzał piłki i niszczył sznurki które kiedyś znajdowały się w moich spodniach ? Kto będzie mi wyciągał sznorówki z butow ? Hm .. To są chyba te dobre strony , bo za nimi bardzo tęsknie :) Kto będzie aportował mi piłki , a potem uciekał ? Kto przy wykonywaniu komend będzie patrzył oczkami i mówił ' no daj tego smaczka ' ? Te zawsze roześmiane oczka zamkneły się i nigdy już nie mnie nie spojrzą tak jak zawsze .. :( Ale ja zawsze będę o niej myśleć i będzie moich kochanym pieskiem który mimo tylu niepowodzeń i wybryków był najlepszym psem świata ! :*
Zawsze ją kochałam i byłą częścią mojej rodziny mimo tego iż wiele razy przy niej puszczały mi nerwy ona nigdy sie tym nie przejmowała i wprawiała mnie potem w super nastrój ! Co ja teraz bez niej zrobie ? No cóż .. Mam nadzieje że zachycze idąc do nieba o tęczowy most i pobawie się z nią ostani raz :)

2.03.2012

Zdrowie wisi na włosku ..

Zdrowie bohaterki tego otóż bloga wisi DOSŁOWNIE na włosku .. : (
Niestety wczoraj ok . godziny 11 moja cudwona psinka wraz z Tiną uciekły sobie na łąki .. Gdy je zobaczyłam od razu zareagowałam i pośpieszyłam aby je złapać ! Niestety ten diabeł wcielony ( tina ) oczywiście musiała ją nauczyć ucieczek .. Już miałam ją złapac za obroże gdy tina zaczeła ją gryść i wyleciały na ulice biegłam co sił w nogach ale nie zdażyłam .. Czerwony maluch jechał tak szybko ! :((
Tylko głośny pisk się wydobył z pyska mojej Lady : * Leżała na fosie , na szczęście się ocudziła i puki co żyje ! Doszła sama do domu chwiejąc się na boki , chodzi i merda ogonkiem lecz ślini się chodź teraz już mnie .. A ten gości zatrzymał się kilkanaście metrów dalej i popatrzył na nią i sobie pojechał chodź widział że ja do niej pędze ile sił w nogach ! Nawet nie zatrzymał się i zapytał czy coś pomóc ! Czemu to się tak skończyło ? Czemu marzec to miesiąc przejechania moich szczeniaków ? Nie wiem .. Już tylko pozostaje mi czekać i modlić się aby mój rudy grubasek wrócił do zdrowia i znów zaczął jeść jak opentany : (( O Boże ! To prawda że najbardziej docenia się wszystko w ostatniej chwili : [[ Nie wyobrażam sobie jak jej nie będzie .. Była ze mną już 10 miesiecy ! I oby była kolejne 10 miesiecy i jeszcze więcej  ! Gdy wyzdrowieje nic już nie bedzie tak jak  dawniej - wiem ale chociarz trochę wesołości w jej zawsze roześmianych oczkach .. Nie umiem sobie tego wybaczyć .. Gdy wchodzę do domu nic nie wlatuje mi przez nogi i nie skacze na mnie jak opentany ! Teraz gdy dam jeść nikt nie je tak szybko jak ona i nikt nie bierze drugiej porcji :( Z kim się przez ostatnie dni bede szarpała ? Na kogo sie będe obrażała że jest taki duży a tak nie posłuszny ? .. Moze to dziwne ale tęsknie za jej wybrykami ! Nie mam już co sprzątać , nie ma siły na rozwalanie worków ! Po prostu brakuje mi tego że się na nią denerwuje a ona wtedy tuli się do mnie i skacze z tymi swoimi brązowymi guziczkamk które zawsze się śmiały . Kto teraz będzie mnie gryzł i lizał gdy będzie mi smutno ? Kto będzie mnie jeszcze bardziej denerwował gdy już mam zły chumor .. Oj tak nie zapomniane chwile ! Szkoda że teraz ich nie mogę powtórzyć ! Mam nadzieje że wróci bardzoo szybko do zrowia bo nie wyobrażam sobie życie bez tego najgorszego i najkochańszego psa świata ! :***
Wracaj do zdrowia kochanie :*:*:*:*:*:*:*

25.01.2012

Ucieczki ;/

Hmm.. Chyba tytuł posta mówi sam za siebię ; ] Przez jakieś 2 dni Lady UCIEKA  !
Dziś uciekła 4 razy .. Rano dobrze że moja babacia była w domu to wyleciała ( w szlawroku ! -,- ) po tego przygłupa .. Nauczyłą się o Tiny i teraz jest kłopot z nią ..
Myślałam że ona swego tłustego zadka nie dźwignie i nie wyjdzie na pustaki i wyskoczy przez siatkę .. Ale sie jednak myliłam i jej nie doceniałam . Wczoraj jak szłam ze szkoły , a ona stałą za przed bramką i jak mnie zobaczyłą to tak szybko leciała do mnie że o mało co ją auto nie zabiło ! Przytrzymałam ją za obroże no i w drugą stronę do domu odprowadziłam
Na dwór to idzie ze mną chyba że ja nie mogę to puszczam ją żeby się wylatała i co chwila na nią patrze czy za bramka nie jest no i w domu siedzi .. Przed spaniem i co jakiś czas na pole idzie załatwia swoje sprawy i wraca : ))
Oduczyć to jej jak nie mam .. Może po mału sie uda , ale jak co chwile widzi jak Tina to robi to jej nie uduczy -,- A nie chcę stracić psa w tym okresie bo w tamtym roku 20 marca  też psa mi przejechało [*] Poraz drugi tego przechodzić nie chcę ! Ale Lady jest zawzięta wiedz pilnować jej musze .. Jak gdzieś wychodzę to ją wołam nieby że nigdzie nie idę , zamykam ją w pokoju i idę tam gdzie mam iść poza domem ;d Naprawdę ,mimo tego że to nie wygląda , trudno jest żyć z psem który ma ' kuku na muniu ' i ucieka . Ale trzymajcie za mnie kciuki żebym sobie z tym jakoś poradziłą .
Kochany kotek ktory lubi wbijać pazurki <3 Rudyy ;*
Moja niedobrzyca ! ;*
Tinusia ; ))

Ps ; Jak ktoś wie co na to poradzić piszcie ;d