30.12.2011

Post o niczym ;)

Hej ;) Wychodzi na to że to ostatnia notka w tym roku i jest o niczym ;d ! Został tylko jeden dzień do Sylwestra ;d Ja tu się ciesze a moja Tinusia znów się będzie martwić bo z now będą ' szczelaniny ' a ona bardzo się tego boi ; [ No ale jak zawsze wytrzymamy to jakoś ;d
Zbliża się również 3 rocznca zaginięcia Perełki .. 3 lata temu pewen mały piesek uciekł nam i już nie wrócił ! No .. Ale mimo wszystko mam nadzieje że ktoś ją przygarną ; )

A teraz zdjecia !!
                                                Wigibasy ;d
                                             Zainteresowana ' jakiego by tu ciuszka ukrasć ? '
                                              Bawimy się :)
                                             Gryziemy ;d
                                        


                                               Czujność !

Dzisiaj na zdjęciach jest Tina bo była dziś bardzo spokojna i łatwo ją uchwycić ;d A Lady to dziś dostała ADHD ;d
I tak kończy się ' post o niczym '
Szczęśliwego nowego roku ! Życzy Paulina i zwierzaki ;)

17.12.2011

dwie sztuczki opanowane !

U nas dalej nie ma sniegu ani oznak zimy .. Miejmy nadzieje że pogoda się nam sprawdzi i w środę będzie padał śnieg  i będzie -1 na dworze ;d Przynajmniej tak mówili w telewizji . Ale też słyszałam że nie będzie na wigilię w  ogóle śniegu ! :( Okropne no nie ? Nie czuje w tym roku świąt .. Ale mam nadzieje że klimat się już za niedługo o wiele poprawi . Na razie ciężko nam o ładną pogodę , cały czas deszcz ! Ale nam deszcz nie straszny i nawet w taką pogodę nie leniuchujemy :) Dziś jako tako deszcz nie padał (  tylko od czasu do czasu ) , ale wiatr był okropny ! No ale koniec dyskusji o pogodzie ;d
Jak w tytule " dwie sztuczki opanowane " jak sobie postanowiłam tak się stało ! Nauczyłyśmy się " ukłon " przed  przyjazdem babci ;d Ale na dodatek Lady nauczyła się dziś w ok . 15 minut  przybijać " pione " i bardzo ładnie nam wychodzi  ! Nasza kolekcja znów się powiększyła od kilka sztuczek i pewnie dalej będzie się powiększać bo mam już kilka komend które mogła bym nauczyć Lady , ale na razie dam jej trochę odsapnąć  po kilku dniach intensywnej nauki . 
Jakąś godzinę temu dawałam Lady ostatni posiłek ( suchą karmę i wymieniłam jej mleko ) wtedy przyszła moja siostra  ( 2 lata ) i zaczeła Lady karmić ;d Podniosła miseczkę i podstawiła ją Lady do pyska , a Lady jadła aż jej się uszy trzęsły xd Jak jej już wszystko dała to uznała że Lady jest dalej głodna i wzieła z worka z karmą jeszcze garść ,  dała do miski , a potem dawałą jej z ręki ;d Podawała mleko , a jak już wypiła to dała mi żebym nalała ;d Tata tak się śmiał z małej ! Bo naprawdę fajnie to wyglądało ;d Potem wzieła szczotkę i zaczeła ją czesać , a Lady jak nigdy była bardzo grzeczna ! A jak ja ją czesałam to się wyrywała . 
Moja siostra rzucała jej kość gumową , a potem wsadziła smakołyki do kuli smakuli i też jej rzucała ;d Do tego wzisiały ciuchy w kotłowni , a Lady BARDZO JE LUBI i zaczeła sie w nie ubierać xd Fajnie wyglądała:) 





Zdjęcia są z naszej wyprawy na pole ; ]] 
Tina jest trochę brudna bo szła kałużami xd 

15.12.2011

Zabawa Kapciowa ! xd

No niestety nauka mnie odbija i całkiem zapominam pisać posty . Właściciwe to nie jedyny powód bo u nas straszna nuda ! Babcia przyjeżdża już za 4 dni , a nam dalej nie wychodzi dobrze komenda " ukłon " i wątpie czy w ogóle się tego kiedykolwiek nauczymy xd Ale nie wymiękamy i idziemy dalej ;d Już zaplanowałam jak to zrobimy ; najpierw będzie " siad " , " łapa " , " leżeć " , " czołgaj się " , " ence pence " , " hop " , " proś " i skok przez przeszkode . W tej kolejności się uczymy , tylko że no niestety trzeba się wziąść ostro za robote i zacząć też coś kombinować z tą nieszczęsną komendą " ukłon " xd
Z mamą wybrałyśmy się też na małe zakupy ( prezenty  ) pod choinkę . Nie mam ich za dużo bo miałam mało kasy i by mi nie starczyło ;d Kupiłam Lady takie gumowego kurczaka ( piszczy ) z Trixie . Tinie kupiłam gumową kość ( nie wiem z jakiej firmy ) . Rudemu kupiłam misia na gumce do gonienie chyba też z firmy Trixie . 
I kupiłam psą karmę Royal Canin i tak im rozsypię ;d 
Ale jeszcze może coś kupie xd No i musze wam też  napisać że moja Tina chyba się już robi na staruszke bo nic nie chcę jeść , mleko pod pyszczek trzeba dawać i wgl taka chuda ! Boje się o nią .. 
Jak się chba domyślacie lady dobrała się do moich kapci xd W małpki < 33 Naprawdę tak to słodko wyglądało jak ona się bawiła xd Gryzła łapy i nogi , a i jeszcze lizała oczy < lol > ;d Turlała się , gryzła i wgl . O i jeszcze zdjeła mi je .. Ja tu sobie kurcze siedzię a tu nagle coś mi zimno się w nogi zrobiło i patrze a Lady wzieła mi kapcie i schowała się pod ciuchami xd Nie chciała mi oddać .. Po prostu  masakraa ! Przeciągałyśmy się kapciami , goniłam za nią i potykałam się o zabawki i o Tine i Rudego xd 
Niestety nie zorbiłam żadnych zdjęć bo telefon leżał w kuchni , a zanim przeszłam z kotłowni do korytarza to się już rozładował xd . 

Jakbym dawała te zdjęcia to soryy ; ) Aha no i chciałam dodać że Lady wczoraj skończyła 8 miesięcy ! ; ]]