30.12.2011

Post o niczym ;)

Hej ;) Wychodzi na to że to ostatnia notka w tym roku i jest o niczym ;d ! Został tylko jeden dzień do Sylwestra ;d Ja tu się ciesze a moja Tinusia znów się będzie martwić bo z now będą ' szczelaniny ' a ona bardzo się tego boi ; [ No ale jak zawsze wytrzymamy to jakoś ;d
Zbliża się również 3 rocznca zaginięcia Perełki .. 3 lata temu pewen mały piesek uciekł nam i już nie wrócił ! No .. Ale mimo wszystko mam nadzieje że ktoś ją przygarną ; )

A teraz zdjecia !!
                                                Wigibasy ;d
                                             Zainteresowana ' jakiego by tu ciuszka ukrasć ? '
                                              Bawimy się :)
                                             Gryziemy ;d
                                        


                                               Czujność !

Dzisiaj na zdjęciach jest Tina bo była dziś bardzo spokojna i łatwo ją uchwycić ;d A Lady to dziś dostała ADHD ;d
I tak kończy się ' post o niczym '
Szczęśliwego nowego roku ! Życzy Paulina i zwierzaki ;)

17.12.2011

dwie sztuczki opanowane !

U nas dalej nie ma sniegu ani oznak zimy .. Miejmy nadzieje że pogoda się nam sprawdzi i w środę będzie padał śnieg  i będzie -1 na dworze ;d Przynajmniej tak mówili w telewizji . Ale też słyszałam że nie będzie na wigilię w  ogóle śniegu ! :( Okropne no nie ? Nie czuje w tym roku świąt .. Ale mam nadzieje że klimat się już za niedługo o wiele poprawi . Na razie ciężko nam o ładną pogodę , cały czas deszcz ! Ale nam deszcz nie straszny i nawet w taką pogodę nie leniuchujemy :) Dziś jako tako deszcz nie padał (  tylko od czasu do czasu ) , ale wiatr był okropny ! No ale koniec dyskusji o pogodzie ;d
Jak w tytule " dwie sztuczki opanowane " jak sobie postanowiłam tak się stało ! Nauczyłyśmy się " ukłon " przed  przyjazdem babci ;d Ale na dodatek Lady nauczyła się dziś w ok . 15 minut  przybijać " pione " i bardzo ładnie nam wychodzi  ! Nasza kolekcja znów się powiększyła od kilka sztuczek i pewnie dalej będzie się powiększać bo mam już kilka komend które mogła bym nauczyć Lady , ale na razie dam jej trochę odsapnąć  po kilku dniach intensywnej nauki . 
Jakąś godzinę temu dawałam Lady ostatni posiłek ( suchą karmę i wymieniłam jej mleko ) wtedy przyszła moja siostra  ( 2 lata ) i zaczeła Lady karmić ;d Podniosła miseczkę i podstawiła ją Lady do pyska , a Lady jadła aż jej się uszy trzęsły xd Jak jej już wszystko dała to uznała że Lady jest dalej głodna i wzieła z worka z karmą jeszcze garść ,  dała do miski , a potem dawałą jej z ręki ;d Podawała mleko , a jak już wypiła to dała mi żebym nalała ;d Tata tak się śmiał z małej ! Bo naprawdę fajnie to wyglądało ;d Potem wzieła szczotkę i zaczeła ją czesać , a Lady jak nigdy była bardzo grzeczna ! A jak ja ją czesałam to się wyrywała . 
Moja siostra rzucała jej kość gumową , a potem wsadziła smakołyki do kuli smakuli i też jej rzucała ;d Do tego wzisiały ciuchy w kotłowni , a Lady BARDZO JE LUBI i zaczeła sie w nie ubierać xd Fajnie wyglądała:) 





Zdjęcia są z naszej wyprawy na pole ; ]] 
Tina jest trochę brudna bo szła kałużami xd 

15.12.2011

Zabawa Kapciowa ! xd

No niestety nauka mnie odbija i całkiem zapominam pisać posty . Właściciwe to nie jedyny powód bo u nas straszna nuda ! Babcia przyjeżdża już za 4 dni , a nam dalej nie wychodzi dobrze komenda " ukłon " i wątpie czy w ogóle się tego kiedykolwiek nauczymy xd Ale nie wymiękamy i idziemy dalej ;d Już zaplanowałam jak to zrobimy ; najpierw będzie " siad " , " łapa " , " leżeć " , " czołgaj się " , " ence pence " , " hop " , " proś " i skok przez przeszkode . W tej kolejności się uczymy , tylko że no niestety trzeba się wziąść ostro za robote i zacząć też coś kombinować z tą nieszczęsną komendą " ukłon " xd
Z mamą wybrałyśmy się też na małe zakupy ( prezenty  ) pod choinkę . Nie mam ich za dużo bo miałam mało kasy i by mi nie starczyło ;d Kupiłam Lady takie gumowego kurczaka ( piszczy ) z Trixie . Tinie kupiłam gumową kość ( nie wiem z jakiej firmy ) . Rudemu kupiłam misia na gumce do gonienie chyba też z firmy Trixie . 
I kupiłam psą karmę Royal Canin i tak im rozsypię ;d 
Ale jeszcze może coś kupie xd No i musze wam też  napisać że moja Tina chyba się już robi na staruszke bo nic nie chcę jeść , mleko pod pyszczek trzeba dawać i wgl taka chuda ! Boje się o nią .. 
Jak się chba domyślacie lady dobrała się do moich kapci xd W małpki < 33 Naprawdę tak to słodko wyglądało jak ona się bawiła xd Gryzła łapy i nogi , a i jeszcze lizała oczy < lol > ;d Turlała się , gryzła i wgl . O i jeszcze zdjeła mi je .. Ja tu sobie kurcze siedzię a tu nagle coś mi zimno się w nogi zrobiło i patrze a Lady wzieła mi kapcie i schowała się pod ciuchami xd Nie chciała mi oddać .. Po prostu  masakraa ! Przeciągałyśmy się kapciami , goniłam za nią i potykałam się o zabawki i o Tine i Rudego xd 
Niestety nie zorbiłam żadnych zdjęć bo telefon leżał w kuchni , a zanim przeszłam z kotłowni do korytarza to się już rozładował xd . 

Jakbym dawała te zdjęcia to soryy ; ) Aha no i chciałam dodać że Lady wczoraj skończyła 8 miesięcy ! ; ]] 

16.11.2011

Komenda Ence pence , czołgaj się i leżeć opanowana !

Hej . Niestety od niedawna jestem chora . Gardło katar i głowa ! ; [[ Właśnie dla tego nici z naszysz spacerów i wypadów na łąki .. Bo niestety skoro nie chodze do szkoły to na spacery z psem też nie .
Kurujemy się z Lady w domu :) Mimo wszystkiego nuda do nas jeszcze nie zawitała ! Hura !
Lady w jakieś 3 dni nauczyła się 3 komend ;d Czyli Ence pence , czołgaj się i leżeć .
Leżeć było ją najtrudniej nauczyć . Bo trzeba przyznać jest trudnym psem ktory ma zapał do uczenia się ;d
Czołgaj sie poszło już łatwo .. Podąża za smaczkiem ;d A Ence Pence najłatwniej ! Wystarczy że poczuje smakołyk i już noskiem dotyka mojej dłoni . Jak jeszcze nie byłam chora nauczyłam ja robić slalom między drzewami mamy i wychodzi nam ok . na jeden trening ;d
Lady rosnie jak na drożdżach i nie ma się co odzukiwać je coraz węcej ;d Dziś chyba musze ją zważyć bo coś mi się za gruba wydaje i trzeba przejść na diete " dukana " haha xd

Ok a teraz nasze zdjęcia które zrobiłam jeszcze gdy nie byłym chora ;
Zdjęcia najlepszej jakości nie są zwłaszcza pierwsze .. Ale Lady to prawdziwy wulkan energii i trudno jej ją utrzymać w miejscu ;d Prawie jakby miała owsiki xd . 


To kilka sztuczek mojego Lady : ]] Przepraszam za jakość ale kamerzysta nie był profesjonalny ..

To tyle pa :*

10.11.2011

Skoki przez obręcz : ]] Pies nie umie pływać ?

Na początek chciałabym was przeprosić za to że dość długo nie było nowego posta na blogu .. Mam dużo zajęć szkolnych i ostatnio ostro trenujemy z Lady skoki przez obręcz . 
No a co do tych skoków to wychodzi nam już całkiem dobrze , Lady skacze poprawie , ale czasami zdarza jej się zahaczyć łapkami i nici po skoku :(  Początki były bardzo trudne ! W ogóle  nimyślałam że nam to się uda , więdz naprawdę jestem bardzo dumna z Lady ! Polecam wam właśnie takie zajęcia z psem ponieważ pies uczy się Ciebie bardziej słuchać , w obecnej chwili Lady jest nie do poznania ! Bardziej się słucha , nie ucieka na spacerach i wykonuje poprawnie wszystkie komedny . 
No i musze zainwestować w nowe smakołyki ponieważ nasze się już skończyły :( Na razie jako smakołyków używam przekrojone na drobne kawałeczki kawałki szynki która bardzo przypadła Lady go gustu ;d 
O i okazało się że Lady aportuje tylko piłeczkę lateksową która piszczy ! Na spacerze nie chciałą aportować niczego innego .. 

Podczas mojego z Lady i rodzicami wypadu na " stawy " Lady pobiegła za Tiną do wody i topiła się ! Trochę to dziwne bo pies nie umię pływać ? Dobrze że była zaraz przy brzegu bo by było po niej :[ Pomogłam jej się wyskrobać bo stromym zboczy z którego wpadła do wody , była przerażona ;d Ale naszczęście gdy zobacztła swoją kumpele Gabrysie ( kundelka ) odrazu stałą się weselsza ! Najpierw się pobawiły , a potem zaganiały krowy które akurat pasły się na łące .. Lady wróciła taka zmęczona i tak spragniona że wypiła aż 2 miseczki mleka ;d 

 Niestety telefon mi się rozładował podczas szkolenia i wycieczki więdz zdjęć nie mam z tych spraw ;d Ale obiecuje się poprawić i na następny raz już zrobię, tylko trudno trzeymać obrecz , smakołyk i kliker i jednocześnie robić zdjęcie ;d 
 

23.10.2011

Lady - rozpieszczone szczenie ! ;d

Hej musze się przyznać że moja bestia jest rozpieszczona ;d Niedawno zauważyłam że dzielenie się zabawkami z Tiną nie jest jej mocną stroną  ; [[  Ledwo co dzieli się z kulą smakulą a tak naprawdę to ja gdy Lady nie patrzy daje ją Tinie ;d Ten mój chytrusek robi się właśnie z tego otóż powodu nieznośny ! Wybrzyda ; makaron NIE  mięsko TAK .. Jeszcze miesiąc temu mój Lajdosek jadł makaron aż jej się uszy trzęsły , a teraz ? Wybiera tylko mięcho ..  Oj oj musze się za nią zająć ; [ Tylko jak ? Oto pytanie , myśle że sobie jakoś tam poradze bo w końcu gryzienia ją już oduczyłam no i w domu nie sika  ;d Coś tam musze wykombinować ! 
O własnie , zresztą mną się też nie chce za bardzo dzielić gdy zaczynam głaskać Tine to Lady odrazu przylatuje i " wyprasza " Tine odemnie w niemiły sposób oczywiście ; gryzienie ! Nie mogę ich powstrzymać , gryzienie ostatnio to ich jedyny sposób na " bliską komunikacje " coś mi się ostatnio psinki  pokłuciły i nie wiem co robić ; [[ Wszelki pomysły i informacje prosze napiszcie ;d Dziś nie zrobiłam Lady jeszcze żadnego zdjęcia  , więdz dam z wczoraj ale dziś postaram się ją sfotografować ; ] 
 Niestety to tyle na dziś pa :**

21.10.2011

Poznajmy się ; ]

Hej jestem Paulina   , posiadam suczke w typie spaniela o imieniu Lady ..
Coś o niej ;
Lady to 6 miesięczna suczka o miłym wyrazie twarzy , jest pełna energii , lubi dzieci i kocha aportowanie ! Boi się wielkich psów ale na średnie / małe psy pokazuje ząbki oraz jak pięknie potrafi warczeć ;d Nie lubi konkurenci , a zwłaszcza młodszej konkurenci ! Gdy widzi jak głaskam innego szczeniaka to może go nawet zagryść taka jest pieronica moja zazdrosna ;d Jej ulubioną zabawką jesz pętla do przeciągania oraz lateksowa piłeczka ( żółta z oczami i nosem w ciapki ) .
Ma swoją jedyną ulubioną karmę Roylan Canin , jestem z tej karmy zadowolona ae Lady zrobi wszystko aby dostać chodź kawałeczek ;d Jest posłusznym i pojętnym pieskiem mimo wszystko lubi narozrabiać ; ]]
Umie kilka komend ;
- Siad
- Łapa
- Zostań
- Aport
- Hop
- Do mnie

A oto ona ;


No to tyle jak na sam początek ;d
Paa ; ]